.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مازندران در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان سافاری قاچاق در سطح شهر ساری، بررسی موضوع را با شناسایی خودرو و مالک آن در دستور کار خود قرار دادند.

 

او با اشاره به شناسایی خودروی نیسان سافاری قاچاق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی قضایی، خودروی نیسان سافاری قاچاق را هنگام تردد در سطح شهر توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

 

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری یک قاچاقچی و جاعل مدارک خودرو نیز در این اقدام خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی قاچاق توقیفی را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار مفخمی در پایان از همکاری مردم مازندران با ماموران پلیس در این ماموریت تشکر کرد و افزود:شماره ۱۱۰ بهترین و مناسب‌ترین پل ارتباطی بین مردم و پلس است که الحمدالله شهروندان مازندرانی از این پل برای برقراری امنیت بنحو احسن استفاده می‌کنند، و این جای تشکر دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.